03 desember 2010

La meg være Mrs. Cancer

Akkurat nå har jeg oppdaget en ny kul til i tillegg til den på halsen. Denne andre sitter på venstre side av ryggen rett under huden som den andre. Samtidig så føler jeg meg svimmel (selv om det ikke er overhodet noe galt med balansen min, det har jeg testa) og holder på å klikke helt fullstendig av denne konstante flimringen, jeg er konstant trøtt i øya og jeg føler faktisk at dette gjør noe med meg fysisk. Flimring 24 timer i døgnet konstant gjør noe med deg rett og slett. Jeg er så lei og sliten og forbanna over å ikke få sove ordentlig og være konstant sliten samtidig som alt dette andre dukker opp i tillegg. Jeg har det gjennomsnittlig egentlig innmari bra i hverdagen min, men hvis jeg skal kjenne etter helt innerst inne så er jeg livredd. Det dukker jo opp ting hele tiden og ting tar så lang tid. Jeg blir gaaaaaaaaal av å vente!!

Jeg ønsker meg til jul bare å ha en fabelaktig jul. Drit i å gi meg gave i år, det eneste jeg ønsker meg er å bli frisk.

Idag er tråene all over the place merker jeg. Dette ble grusomt dårlig skrevet og for alle som liker å skrive og lese beklager jeg. Måtte bare ha det ut nå.
Og jeg har fortsatt et lite håp om at legen kommer til å ringe meg angående resultater idag, klokka er ikke 17.00 ennå.
Så vær så snill ring meg så jeg ikke torturerer meg selv resten av helga med å vente på svar. Ring meg nå!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann:-)

Husk at alt vondt ikke trenger å være kreften. Jeg har hatt mye vondt i ryggen/hoftene og nakken i det siste. Var sikker på at det var spredning til ryggen. Holdt på å tørne de siste dagene før jeg fikk svar. Måtte ta beroligende før jeg gikk inn til legen. Men svarene på prøvene viste ikke kreft der. Og nå, de siste dagene har jeg ikke hatt vondt noen steder...

Husk at psyken spiller en stor rolle her, og synsforstyrrelser kan du få som bivirkning til cellegiften du går på.

Uansett, lykke til med resultatene. Jeg krysser alt som krysses kan for deg.

Klem fra Vanja

Camilla M sa...

Hei Linda!

Skjønner godt at du er bekymret,
og håper du har fått(?)/får raskt svar på prøvene dine!

Veldig godt å lese hva Vanja skriver, da!! Prøv å ikke ta sorgene på
forskudd - d kan jo være en naturlig forklaring på at ting er som de er akkurat nå.

Krysser fingrene for deg og sender
en lang, god klem <3 <3


Camilla.

Anonym sa...

Hei!
Har du fått telefon nå, eller venter du fortsatt? Tenker på deg!! Krysser armer og bein,fingre og tær, håret,... Hilsen fra meg i Valdres

Anonym sa...

Kjære deg. Jeg har hatt denne forbannede sykdommen selv, og vet hva det kan gjøre med deg psykisk, ikke minst. Det er helt utrolig hvor vondt det er å a angst, og hvor redd du blir forstår ingen, egentlig. Du er enslig forsørger i tillegg, det må være et forferdelig press. Jeg har fulgt bloggen din en stund, og er imponert over deg. Bildene dine, pågangsmotet ditt, tøffheten din, jeg bare synes du er så sterk. Men, jeg vet, når det kommer til stykket, har man bare seg selv. Håper du kan roe deg ned, enten ved egen hjelp eller med noe for angsten. Jeg måtte bruke det en lang tid. Jeg håper og tror det går bra med deg. Jeg heier på deg og tar deg med i mine bønner, legene kan mye i dag og alt behøver ikke være så galt som man tror! Klem fra meg, tenker på deg og tror på deg, som sagt, men det er viktig at du får slappe av og sove godt! MARIT - toten

Anonym sa...

Hei Linda

Her sitter jeg midt på natta og leser bloggen din.
Ikke mulig å sove i natt.Har visst blitt helt imun mot sovetabl nå...
Føler så inderlig med deg Linda og håper du slipper å vente så på svar.
Det er så slitsomt.Vet det.
Ingen grunn til å beklage noe som helst, bare få ut det du føler.
Synes du er utrolig flink til det.
Ønsker deg masse lykke til med svarene du venter så på og at den hersens flimringen kan stoppe!!
Ha en så fin helg som mulig med eller uten Jacob gullet!

Tenker masse på deg!

Klem fra marit