17 februar 2011

Amta artikkel for alle som har etterspurt det, her kommern

6 kommentarer:

Solveig sa...

Så fint skrevet den artikkelen var Linda. Du er tøff og er nok en inspirasjon for alle andre som har og ikke har kreft.
Lykke til videre Linda:o)

Anonym sa...

Så flott artikkel!
Fint at du fikk lagt den ut her
så vi også fikk se den :-)

Klem Camilla.

Anonym sa...

Flott artikkel! Du er så tøff!!! Jeg følger med på bloggen din og gleder meg til utstillingen din! Jeg fikk også brystkreft mens jeg ammet. Etter snart 8 mnd med behandling er jeg heldigvis friskmeldt, men vet jo at det er en lumsk sykdom vi har. Bloggen din får meg til å sette ekstra pris på hver eneste dag som frisk. Det blir også en tankevekker som får meg til å verdsette de små hverdagslige ting, bare det å ligge og lytte til barnas sovepust gir en indre ro og styrke! Nyt hvert sekund med godgutten din! Krysser fingrene for at ditt største ønske oppfylles og at synet blir bedre!
Heiarop fra sidelinjen

marit sa...

Hei Linda

Flott og rørende artikkel Linda.Fint at du ville dele den med oss som følger bloggen din.Bøyer meg i støvet for deg. Du er bare en så utrolig flott dame:)
Ønsker deg og Jacob en fin uke med masse,masse kooooos :)
Lykke til med utstillingen din!!!

klem fra marit

ole jonny sa...

Heisann

Jammen er du flink.. Er det du selv som har tatt bildene? Fine..

Ha ei fin uke med kanskje litt fremgang å spore...

Jeg vet jo ikke hva du har fore, men ha nå en fin senvinteruke,
og snart er det VM.
og så går det mot våren.

Og deretter ser vi hvor sommeren går hen...

Klem
ole jonny

ole jonny sa...

Hei du...!!!

Fikk noen positive opplysninger på på sms i dag.
Keep on Linda keep on....

Nå hadde du jammen fortjent litt god respons, så det var morro.

Ha en glitrende uke videre. Akkurat nå gjør det ikke så mye om det snør litt...

Svæææær (litt sjeggete) klem fra
ole jonny