08 juli 2010

FY FAEN livet er urettferdig

Idag fikk jeg "straffa" mi for mitt litt for aktive liv, med strand dager, cafe dager osv. Jeg greide iallefall å fylle badekaret til Jacob sammen med Jacob, noe jeg tror han satte veldig pris på, der hvor han venta på at mamma skulle fylle opp hele sin grønne bøtte og han stod å venta med sin lille grønne bøtte. Etter det var jeg helt kjørt, så da måtte jeg inn å legge meg og der ble jeg liggende etter x antall MAMMA!!!....gikk ut å hørte hva det var, la meg rett ned igjen etter det.

SÅ kom lillegull inn her fordi han frøys siden det hadde skyet over. Fikk tørket han, og der lå vi: Han inntullet i et håndkle, ved siden av meg i sofaen og et pledd over oss. Skravla gikk ustanselig og vi kosa oss. Satte på en dvd for å kose oss og for å få slappet av. Resten av dagen var ganske slitsom, var helt kjørt og slått ut og havna litt i kjelleren og har forbannet verden, universet og hvis det fins noen der ute opp og ned og i mentet. Så mye sinne da som skulle vært skriki ut på en eller annen fjelltopp. Har bare følt at det er så innmari urettferdig at jeg må takle dette her. Alle sier jeg er så positiv, men jeg føler meg ikke positiv. Jeg går rundt med et eller annet i magen for tiden. Kanskje det er sorg? Sorg over mange ting. Sorg over helsa, sorg over min skjebne og sorg over tap. Tap av helse, tap av kjærlighet, tapet av å håpet at jeg kommer over dette her. At det skjer et mirakel. Har ikke gitt opp, men visse ting må takles. Følelser kommer. Kommer ikke bort ifra det.

Blir så sinna over at noen får faen meg alt! Og må takle det umenneskelige både mentalt og fysisk. Bare les litt om Maren Sofie på hennes blogg (link på siden), hvor mye skal et menneske makte sier bare jeg!! Men vi må jo bare, har ikke noe valg! Kan ikke legge meg ned å dø selv om de tunge stundene kommer uansett. Det er helt naturlig å tenke og føle alle de tankene jeg gjør. Og hvis det er noen som påstår at jeg ikke lever i nuet og ikke gleder meg over ting bare fordi jeg har en dårlig dag innimellom og tanker som er helt naturlige, ja da vet ikke jeg. Jeg gjør så godt jeg kan! Og ber om styrke samtidig som jeg forbanner høyere makter....

Imorgen skal jeg på 6 cellegift, Jacob skal være med, han ville finne kjemo Kasper igjen.

God natt, godt jeg har en morgen dag imorgen også.

Klem

1 kommentar:

Unknown sa...

flott blogg, liker denne bloggen, men mye rat folk legger ut no offence

du skulle hatt slik mal som her tilbudsvarer.blogspot.com
slik at det er enklere å bruke chrome nettleser