24 mars 2012

Linda sin mor ber meg i dag å meddele

Siden sist har ting forverret seg for Linda, tirsdag ble hun igjen innlagt på lindrende enhet på Ullevål, torsdag får vi vite at tilstanden nå er så alvorlig at hun går inn i siste fase.
Hun får smertelindring i form av morfinpumpe og surstoff tilførsel, likevel er hun våken.
Familie og venner er tett omkring henne i disse dagene.

I dag er Lindas tilstand så dårlig at de velger å prøve å legge henne i komatilstand for at hun skal ha det bedre.

Kjære vakkre lille du - alle mine tanker og hjerte mitt er hos deg og dine nå

klem fra din venninde Tanja

20 kommentarer:

Anonym sa...

Kjære, kjære, kjæreste Linda...
Jeg er din venninne for alltid!

Anonym sa...

Fryktelig trist lesning i kveld og tårene triller nå , mine tanker går til alle Lindas nærmeste og venner og selv om jeg ikke kjenner Linda selv så vet jeg av erfaring hva dere alle nå går gjennom :( Ta godt vare på hverandre og vern om minnene etterpå for både hennes sønn sin skyld og alle dere andre . Varme klemmer fra Hilde

sa...

Uendelig trist å lese...mine tanker går til familien<3. Klem Siv

sa...

Uendelig trist å lese...mine tanker går til familien<3. Klem Siv

Anonym sa...

Dette var forferdelig trist og lese....har vært stadig inne og sett etter henne for hun var jo så skjønn dame og en god mor for gutten sin. ta godt vare hverandre klem fra ukjent dame som har fulgt Linda leenge.

Anonym sa...

Jeg er så trist for dette. Vakre søte Linda

smiley sa...

Dette skal ikke stå uimotsagt. Er så skuffet over Jens,at jeg har ikke ord. Men, til deg LINDA ,du må nesten hjelpe deg selv. Da skal du se resultater i løpet av noen korte sommermåneder. Stå på LINDA. Dette klarer du.

smiley sa...

Dette skal ikke stå uimotsagt. Er så skuffet over Jens,at jeg har ikke ord. Men, til deg LINDA ,du må nesten hjelpe deg selv. Da skal du se resultater i løpet av noen korte sommermåneder. Stå på LINDA. Dette klarer du.

Lone Jørstad sa...

Dette gjør utrolig ondt. Tankene mine går til familien og venner. <3

Hedda sa...

Utrolig vondt å lese... <3

Anonym sa...

Så trist, Linda du har lært meg mye. Varme tanker går til lillegullet og familien din.
Fra Farmor til 1 stor og 2 små.

Anonym sa...

Å dette var trist å høre.Tankene mine går først og fremst til en liten gutt som mister sin mamma så alt for tidlig.Ingen ting kan lindre den smerte dere alle føler nå. Klem fra en ukjent dame,som har fulgt med Linda sin blogg siden jeg så henne på tv.

sa...

Tenker på deg min kjære barndomsvenn<3<3

Anonym sa...

Du har kjempet hardt og jeg kjenner veldig på livets urettferdigheter. Håper du slipper ha det vondt lenge til nå.

Tenker på familien din. Ta vare på hverandre.

Klem fra annen Linda

Anonym sa...

LYKKE TIL PÅ DIN SISTE REISE LINDA!

PORTEN ER ÅPEN INN TIL DER ROSER

ALDRI DØR!!!

KLEM FRA " MORMOR "

Anonym sa...

Kjære Linda!
Vegen og lidelsen har vært lang. Nå er du ved vegs ende, reisen er straks slutt.
Jeg ønsker deg god tur kjære, jeg tror det blir godt å hvile nå. Med på vegen sender jeg varme og styrke!
Klem fra Kari

Ithil sa...

Kjære Linda <3 og hele din familie.
Jeg tenker på deg og familien din. Dette var vond lesning. Tenker tilbake på mange gode stunder både fra skolen og nå senere.

Det er mange som tenker på dere alle!

Klem fre Tone

Anonym sa...

Så trist å lese, mine tanker går til dere alle. Klem fra ei som ikke kjenner Linda, men har fulgt henne på bloggen. Ta vare på hverandre<3

Anonym sa...

Kjære Linda ! Bloggen din har lært meg masse. Nå skal du sove godt og hvile i fred ,lille venn : Klem fra en stor beundrer av deg

Anonym sa...

Så uendelig trist.... Kjente ikke Linda, men har fulgt henne gjennom bloggen lenge...
De varmeste tanker til familie og venner, og aller mest en liten gutt som mister mammaen sin så altfor, altfor tidlig....

"Livet blir aldri det samme når et kjært smil slokner"